<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n"^^ . "Usage of creative words as a main advetorial symptom, this idea would be a\r\nsignyficant reference to communicating a market share segmentation; marketing\r\nmessaging include. Though the advertising is visual but every each words are\r\nmeaningful! and also could be a strong weapon in advertorial. For example is\r\nBlandongan Coffee Shop. They had a strong nationalism message in their tagline.\r\nBut recently,the owner of Blandogan coffee shop seem getting ignorance and\r\nrather disobey off the spirit of their own tag/in e. Therefor the existing nationalism\r\nthat it couldnt be reached as well. The tagline at their billboard is \"Selamatkan\r\nAnak Bangs a Dari Bahaya Kekurangan Kopi \". That 's a very uniqe and\r\ncontructive tagline. Also insteresting. If we use semiotik theory from Ferdinand\r\nDe Saussure, we could knew the meaning of that tagline. From that theory we\r\ncould knew that tagline had a touch of a great natioalism. Not just for the owner\r\nof Blandongan coffee shop but also nationalism for the buyer and specially for the\r\nconsumer. This research found there is an intersting relation and strong 'red line '\r\nbetween the product, the owner and their staff n the buyer.\r\n"^^ . "2014-01-13" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 09730015"^^ . "ERWAN EKA PRAJA "^^ . "NIM. 09730015 ERWAN EKA PRAJA "^^ . . . . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Text)"^^ . . . "BAB I, IV, DAFTAR PUSTAKA.pdf"^^ . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Text)"^^ . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Other)"^^ . . . . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Other)"^^ . . . . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Other)"^^ . . . . . . "NASIONALISME DALAM TAGLINE\r\n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN\r\nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI)\r\n (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #11679 \n\nNASIONALISME DALAM TAGLINE \n(ANALISIS SEMIOTIKA FERDINAND DE SAUSSURE PADA WARUNG KOPI BLANDONGAN \nYOGYAKARTA VERSI SELAMATKAN ANAK BANGSA DARI BAHAYA KEKURANGAN KOPI) \n\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Komunikasi"@en . .