<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n"^^ . "The research about the result of IKM’S (Indeks Kepuasan Masyarakat)\r\nSurvey due to the Struggle of Increase the Public Service Quality to Learn the IKM’s\r\nrole toward service quality and also to knowing effort what effort which has been\r\nrunning in reviewing IKM’s result on KPAD Gunungkidul. This research use\r\nqualitative research method. The data collecting method including interview,\r\nobservation, and documentation, to analyze the data. The writer do the following\r\nsteps : (1) data reduction; choose the data related to the theme. (2) data serving;\r\nexplain the data from the interview. (3) the conclusion; to conclude the analysys\r\nresult after all the steps are done. Whereas the data validity test on this research the\r\nwriter do which 4 steps: credibility, transferability, dependability, confirmability.\r\nThis research result is concluded that IKM’s implementation give contribution\r\nagainst the increase of service quality due 14 indicators, that is: Ease for Access,\r\nControl, Education, dan Promotion. Obstacles that may hamper service based on 14\r\nindicator is (1) the officers limitation of KPAD Gunungkidul. (2) the numerous of the\r\njob trial students. (3) there are not all books fitted with barcode.\r\n\r\n"^^ . "2014-07-16" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA"^^ . . . "FAKULTAS ADAB DAN ILMU BUDAYA, UIN SUNAN KALIJAGA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 10140109"^^ . "GEMMA HANGGARSIH TIFTAZANI "^^ . "NIM. 10140109 GEMMA HANGGARSIH TIFTAZANI "^^ . . . . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Text)"^^ . . . "10140109_bab-i_iv-atau-v_daftar-pustaka.pdf"^^ . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Text)"^^ . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Other)"^^ . . . . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Other)"^^ . . . . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Other)"^^ . . . . . . "PERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN\r\nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP\r\nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK\r\nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH\r\nGUNUNGKIDUL\r\n (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #14412 \n\nPERAN HASIL SURVEY INDEKS KEPUASAN \nMASYARAKAT (IKM) TAHUN 2012 DAN 2013 TERHADAP \nUPAYA PENINGKATAN KUALITAS PELAYANAN PUBLIK \nDI KANTOR PERPUSTAKAAN DAN ARSIP DAERAH \nGUNUNGKIDUL \n\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Perpustakaan"@en . .