<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015)"^^ . "A social media basically have an important role in efforts to spread political\r\nmessages, to facilitate interaction and political dealings and able to build knowledge\r\nabout various political issues growing. Related to this, social media can also be a new\r\nmedium for the establishment of a collective identity that can be accumulated in order to\r\nachieve a movement which is expected to achieve a change in society. Through the\r\ninternet, we can share something on social media like being in the arena of free\r\nintervention. We could just expressing ideas without any pressure from any party. With\r\nsocial media, we can just write down all the things that exist in our minds into the\r\npublic arena; free, from anywhere and at anytime. Not only seen as a means of\r\ncommunication and face-to-face event via cyberspace, within the last few years the use\r\nof social media also extends into the realm of mass mobilization and collection of\r\npublic opinion.\r\nA social dimension of discourse analysis of Norman Fairclough try to peel the\r\nthings that underlie the process of propaganda to tercapaianya purpose of propaganda.\r\n@ Forbali13 a means of mobilizing mass propaganda media, messaging and\r\ninformation by @ ForBali13 to influence the public to reject the Benoa Bay reclamation\r\nplan as opposed to the social conditions of Balinese culture and environmental issues\r\nare used to make @ ForBali13 get the support of many audiences. On behalf of the\r\npeople's uprising against the greedy investors become final sentence encouragement of\r\nreject reclamation movement Benoa Bay."^^ . "2015-05-19" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 10730032"^^ . "ABDUL MUIZ"^^ . "NIM. 10730032 ABDUL MUIZ"^^ . . . . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Text)"^^ . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Text)"^^ . . . "10730032_bab-i_iv-atau-v_daftar-pustaka.pdf"^^ . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . . "TWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA\r\n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK\r\nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #16639 \n\nTWITTER SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA \n(ANALISIS WACANA PADA TWEET AKUN @FORBALI13 SEBAGAI MEDIA PROPAGANDA TOLAK \nREKLAMASI TANJUNG BENOA PERIODE 1 DESEMBER 2014-31 JANUARI 2015)\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Komunikasi"@en . .