<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO))"^^ . "Social media is very important to every company nowadays. Biofarma is\r\none of many companies that use social media to share its values. Biofarma\r\nmake a social campaign named @infoimunisasi on Twitter. It's a health\r\npromotion media about vaccine and immunization. @infoimunisasi has grown\r\nvery fast until now, June 2015 it has more than 83.700 followers.\r\nThis research is about to measure the effective of health promotion media\r\non Twitter @infoimunisasi with EPIC Model. Its has been for followers of\r\n@infoimunisasi by online. Its use random sampling and use quantitative\r\nresearch methodology. With closed questions by online media to collect datas.\r\nFor the measure scale is using Likert scale.\r\nFor validity test, its use calculate correlation value or use Correlation\r\nProduct Moment technique and counting use software SPSS 22 for Windows.\r\nCompaaring corrected item and total correlaton with r table. For preset use\r\n30 samples or n=30 so r table = 349 and the probability value = 0,10. After\r\ncounting all date base proven to be reliabel. Reliability test its counting\r\ncronbach alpha. Total samples 100 and alpha value is 0,905 so its reliabel.\r\nAnd the result for effective of health media promotion @infoimunisasi on\r\nTwitter with EPIC Model grade effective with mark 3,78."^^ . "2015-05-19" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 11730041"^^ . "AZIZ BACHTIAR CENDEKIAWAN"^^ . "NIM. 11730041 AZIZ BACHTIAR CENDEKIAWAN"^^ . . . . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Text)"^^ . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Text)"^^ . . . "11730041_bab-i_iv-atau-v_daftar-pustaka.pdf"^^ . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Other)"^^ . . . . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Other)"^^ . . . . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Other)"^^ . . . . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Other)"^^ . . . . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "EFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \r\n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \r\nPT. BIOFARMA (PERSERO)) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #16715 \n\nEFEKTIFITAS PENGGUNAAN SOSIAL MEDIA TWITTER SEBAGAI MEDIA PROMOSI KESEHATAN \n(ANALISIS EPIC MODEL PADA FOLLOWER TWITTER @INFOIMUNISASI \nPT. BIOFARMA (PERSERO))\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Komunikasi"@en . .