<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP)"^^ . "EFFECT OF ADVERTISING ON ELECTION for BEGINNER VOTERS INTEREST\r\n( Quantitative Studies in the 2014 legislative elections on TV ads of \" Generasi Cerdas\"\r\nversion in the Widarapayung Wetan village Binangun sub-district Cilacap district )\r\nSince independence , the Election have been held many times in Indonesia. Since then,\r\nelections have produced some of the leaders and representatives . Later in the democratic era\r\nmarked by the holding of direct elections in which the Indonesian people directly involved as\r\nvoters , appear wide range of phenomena in society when facing elections . That phenomenon ,\r\namong others, the emergence of a movement called white group (abstentions).\r\nWhite or abstentions group is referred to as the boycott movement against the elections\r\nwhich took place in Indonesia . Abstentions itself is often interpreted as a conscious movement\r\nto abstain from voting . This movement arose because of dissatisfaction with the condition of the\r\ngovernment.\r\nKPU ( General Election Commission ) as the party designated to be responsible for the\r\norganization of elections , including the success of the election initiative to create a variety of\r\nstrategies to increase the number of participants of voters at elections held . One of the efforts of\r\nthe Commission in the legislative elections in 2014 is to make advertising in the mass media\r\ndissemination TV with the theme \" Generasi Cerdas\" . This ad is targeting first-time voters are\r\nfirst time voters become voters in the election in Indonesia .\r\nThis study will be conducted using AIDDA communication theory as grand theory and\r\nusing quantitative descriptive study . In this empirically used a simple linear regression analysis\r\ntechniques and using a Likert scale in the enclosed questionnaire ."^^ . "2015-09-28" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 08730088"^^ . "MIFTACHUL MUFID"^^ . "NIM. 08730088 MIFTACHUL MUFID"^^ . . . . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Text)"^^ . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Text)"^^ . . . "08730088_bab-i_iv-atau-v_daftar-pustaka.pdf"^^ . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA\r\n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI\r\nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #18694 \n\nPENGARUH IKLAN PEMILU TERHADAP MINAT PEMILIH PEMULA \n(STUDI KUANTITATIF PADA PEMILU LEGISLATIF TAHUN 2014 PADA IKLAN TV VERSI “GENERASI CERDAS” DI \nDESA WIDARAPAYUNG WETAN KEC. BINANGUN KAB. CILACAP)\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Komunikasi"@en . .