<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE"^^ . "This study aims to determine the relationship between perceptions of\r\nadvertisement with smartphone customer satisfaction. Hypothesis of the study is there\r\nis positive relationship between the perceptions of smartphone product advertisement\r\nwith smartphone users satisfaction. Subjects in this study are 138 male and female\r\nundergraduate student smartphone users.\r\nThe study use incidental sampling technique. This research uses quantitative\r\nmethods. Data collection tool used in this study is the satisfaction scale and the scale\r\nof perception of the ads created by researcher. Data analysis using correlation\r\ntechniques of Product Moment with SPSS 16.00 for Windows\r\nThe results of this study indicate that there is no positive relationship between\r\nperceptions of advertisement with smartphone user satisfaction. This is indicated by\r\nthe correlation coefficient (r) of -0.071 and p = 0.203 (p> 0.05). Thus, hypothesis of\r\nthis research is rejected."^^ . "2016-01-26" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 11710012"^^ . "RENGGANIS PUSPITORINI"^^ . "NIM. 11710012 RENGGANIS PUSPITORINI"^^ . . . . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Text)"^^ . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Text)"^^ . . . "11710012_bab-i_iv-atau-v_daftar-pustaka.pdf"^^ . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Other)"^^ . . . . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Other)"^^ . . . . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Other)"^^ . . . . . . "HUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN\r\nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN\r\nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #19410 \n\nHUBUNGAN ANTARA PERSEPSI TERHADAP IKLAN \nPRODUK SMARTPHONE DENGAN KEPUASAN \nKONSUMEN PENGGUNA SMARTPHONE\n\n" . "text/html" . . . "Psikologi"@en . .