<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ)"^^ . "The presence of smartphones facilitate the businessmen sell their goods\r\nonline, not only via Web, but also through social networks such as Facebook,\r\nTwitter, and Instagram. This research is focused in Instagram as a social network\r\nthat is being widely used by the public to do business online, especially in\r\nIndonesia. Freezy Browniezz is the one of online business that sells food products\r\nthat have been running for about three years which use Instagram as a media of\r\nonline marketing communications to help in promotion side.\r\nThis study was to determine the factors Instagram media selection as a\r\nmedia campaign. The method used is descriptive qualitative method. The theory\r\nthat will be used is a theory of online marketing communications and selection of\r\nmedia.\r\nIn utilizing and selection of media Instagram as a media of online\r\nmarketing communications, Freezy Browniezz-stages pass through several stages\r\nnamely; determine the purpose of marketing communication through modern\r\nmarketing communication model, the selection of media to recognize how the\r\ncustomer's brain. There is a linkages Instagram with online marketing\r\ncommunications that can be viewed through the four components in marketing."^^ . "2016-03-28" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 11730043"^^ . "DEWI RAHMAWATI"^^ . "NIM. 11730043 DEWI RAHMAWATI"^^ . . . . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Text)"^^ . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Text)"^^ . . . "11730043_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Other)"^^ . . . . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Other)"^^ . . . . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Other)"^^ . . . . . . "PEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA\r\nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #20145 \n\nPEMILIHAN DAN PEMANFAATAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA \nKOMUNIKASI PEMASARAN ONLINE \n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PADA AKUN INSTAGRAM @FREEZYBROWNIEZZ)\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Komunikasi"@en . .