<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA)"^^ . "One marketing strategy that can be done of sharia banking in the face of\r\nstiff competition in nasional banking is the customer retention. To retain of\r\ncustomer must make various efforts, for example is relationship marketing input,\r\nbuild and maintain company image, create emotional closeness with customers,\r\nand provide a good complaint handling.\r\nThe purpose of this research is to determine the influence of relationship\r\nmarketing input, company image, emotional closeness, and complaint handling on\r\nthe customer retention in Bank BNI Sharia Kusumanegara Yogyakarta branch.\r\nThis research is that the data obtained trough questionnaries. The data analyzed\r\nquantitatively by multiple linear regresi mothode.\r\nBased on the analysis and data processing, it can be seen that the\r\nvariables relationship marketing input, company image, emotional closeness, and\r\ncomplaint handling simultaneously significant effect on customer retention in\r\nBank BNI Sharia Kusumanegara Yogyakarta branch. Partially, variable emotional\r\ncloseness significantly effect customer retention in Bank BNI Sharia\r\nKusumanegara Yogyakarta branch. While the relationship marketing input,\r\ncompany image, and complaint handling no significant impact on customer\r\nretention in Bank BNI Sharia Kusumanegara Yogyakarta branch."^^ . "2016-07-19" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS ISLAM, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 09390115"^^ . "FRIDA HANJANI ALIEF"^^ . "NIM. 09390115 FRIDA HANJANI ALIEF"^^ . . . . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Text)"^^ . . . "09390115_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Text)"^^ . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION\r\n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG\r\nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #22160 \n\nFAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI CUSTOMER RETENTION \n(STUDI KASUS PADA BANK BNI SYARI’AH CABANG \nKUSUMANEGARA YOGYAKARTA)\n\n" . "text/html" . . . "Keuangan Syariah" . .