<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI)"^^ . "This research aims to know the effect of variable quality of services that\r\ninclude compliance (kepatuhan), assurance (jaminan), reliability (keandalan),\r\ntangibles (kemampuan fisik), empathy (perhatian), and responsiveness (daya\r\ntanggap) to the satisfaction of members of KJKS BMT Al Fath Pesagen. This\r\nresearch using with a population in KJKS BMT Al Fath Pesagen, the samples\r\nwere taken using accident sampling method. Analysis of data using multiple\r\nlinear regression model.\r\nThe results showed that coefficient of determination adjusted R-square of\r\n0.398. This suggests that the independent variables can influence the dependent\r\nvariable of 40%, while the remaining 60% is influenced by other variables outside\r\nthe research. Based on F test showed that significant numbers 0,000, it is stated\r\nthat the independent variables in together can affect the dependent variable.\r\nPartially based on t test variable responsiveness significant positive effect on\r\nmember satisfaction, while variable compliance, assurance, reliability, tangibles\r\nand empathy towards the satisfaction of the population."^^ . "2017-02-24" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS ISLAM, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 13820054"^^ . "ZUANITA AMALIA SULISTIYANI"^^ . "NIM. 13820054 ZUANITA AMALIA SULISTIYANI"^^ . . . . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Text)"^^ . . . . . "13820054_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Text)"^^ . . . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Other)"^^ . . . . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Other)"^^ . . . . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Other)"^^ . . . . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Other)"^^ . . . . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN\r\nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER\r\n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #24645 \n\nANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN \nANGGOTA DENGAN DIMENSI CARTER \n(STUDI PADA KJKS BMT AL FATH PESAGEN, GUNUNGWUNGKAL, PATI)\n\n" . "text/html" . . . "Perbankan Syariah" . .