<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja)"^^ . "Communication is a basic human activity, with people communicate can\r\nrelate to each other in everyday life wherever human being. Interpersonal\r\ncommunication is communication between people face to face, which allows each\r\nparticipant capture the reaction of other directly, either verbally or nonverbally.\r\nInterpersonal communication as communication between communication with\r\ncommunicant, regarded as the most effective type of communication in terms of\r\nefforts to change attitudes, opinions, or behavior.\r\nThis research discussion the interpersonal communication to increase\r\ncustomer satisfaction with the service of “Garda Depan” PT AseliDagaduDjogja.\r\nThis study aims to know how interpersonal communication to determine the level\r\nof customer satisfaction, used a humanity approach, is openness, empathy,\r\nsupportiveness, positiveness, and equality. This research design was descriptive\r\nstudy with a qualitative approach.\r\nKey word: communication, interpersonal communication, customer\r\nsatisfaction, service"^^ . "2017-09-14" . . . . "UIN Sunan Kalijaga"^^ . . . "Fakultas Ilmu Sosial dan Humaniora, UIN Sunan Kalijaga"^^ . . . . . . . . . "NIM. 12730044"^^ . "Diani Kurnia Fitri"^^ . "NIM. 12730044 Diani Kurnia Fitri"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Text)"^^ . . . . . "12730044_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Text)"^^ . . . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #28763 \n\nKOMUNIKASI ANTARPRIBADI DALAM MEMPERTAHANKAN KEPUASAN PELANGGAN (Studi Deskriptif Kualitatif Pada Garda Depan PT Aseli Dagadu Djokdja)\n\n" . "text/html" . . . "Komunikasi Islam"@en . .