<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang)"^^ . "Communication is one of the basic needs for everyone to interact with\r\nothers, such as buyers and sellers, doctors with their patients, teachers with their\r\nstudents, even children with disabilities like hearing impairment are also\r\ncommunicate. Children with hearing impairment tend to be introvert and\r\nsometimes are underestimated by the people around, children with hearing\r\nimpairment are often considered that it is difficult for them to perform their feat.\r\nThe loss understanding of the concept of language and the limited facility to\r\nimprove the feat causing their talent cannot be developed optimally. An\r\ninstructional communication by the teachers in SLB Ma'arif Muntilan can be one\r\nof some solutions to improve the feat of sports and arts in SLB Ma'arif Muntilan.\r\nThis study talks about the role of an instructional Communication in\r\nimproving the feat of deaf students in sports and arts in SLB Ma'arif Muntilan.\r\nThis study is focusing on the teachers’ instructional communication to students so\r\nthat the feat of sports and arts can be improved. This study is using a descriptivequalitative\r\nmethod. The data are obtained through interviews, observation, and\r\ndocumentation. The validity of data used by the researcher is the triangulation of\r\nsources.\r\nThe result of this study indicates that an instructional communication is\r\none of the ways that is used to improve the feat of sports and arts. The\r\nInstructional communication is applied by several concepts such as content and\r\ngoal specifications, initial behavioral interpretation, instructional strategies,\r\ninstructional group organization, and feedback."^^ . "2018-01-26" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 13730068"^^ . "Norma Khalida Bintani"^^ . "NIM. 13730068 Norma Khalida Bintani"^^ . . . . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Text)"^^ . . . . . "13730068_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Text)"^^ . . . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Other)"^^ . . . . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Other)"^^ . . . . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Other)"^^ . . . . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Other)"^^ . . . . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN\r\nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di\r\nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #30311 \n\nPROSES KOMUNIKASI INSTRUKSIONAL DALAM MENINGKATKAN \nPRESTASI BIDANG OLAHRAGA DAN SENI BAGI DIFABEL \n(Studi Deskriptif Kualitatif Komunikasi Guru dengan Siswa Tuna Rungu di \nSLB Ma’arif Muntilan, Magelang)\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Komunikasi"@en . .