<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ )"^^ . "The rapid development of social media is widely used by business actors to\r\nmarket their products. One of the most popular social media that used as a\r\nmarketing media is Instagram. This social media is used by Capcuzz, one of the\r\nculinary business in Jogjakarta, to market its products. Researchers want to know\r\nhow Capcuzz uses instagram as its marketing media by applying the features in\r\ninstagram to the marketing mix (4P concept). Researchers take the title \"Use of\r\nInstagram As Marketing Media of Culinary Products (Qualitative Descriptive\r\nStudies On Account @capcuzz_).\r\nThis research uses descriptive qualitative research method with data\r\ncollection method of observation, in-depth interview, and documentation. While\r\nthe method of data analysis using the theory of Milles and Huberman and using\r\ntriangulation techniques as data validation.\r\nThe results show that, instagram could be a marketing media associated with\r\nthe concept of 4P, for the current era in marketing a product, especially culinary\r\nproducts. Because instagram can provide an interesting visual, which makes it easy\r\nto market or introduce Capcuzz to a wider costumer easily. So, make it easy to\r\nachieve customer satisfaction.\r\nKeywords: Instagram, New media, Customer Satisfaction"^^ . "2018-05-30" . . . . "UIN Sunan Kalijaga"^^ . . . "Fakultas Ilmu Sosial dan Humaniora, UIN Sunan Kalijaga"^^ . . . . . . . . . "NIM. 12730015"^^ . "Anindhitya Sani Vitanala"^^ . "NIM. 12730015 Anindhitya Sani Vitanala"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Text)"^^ . . . . . "12730015_BAB-I_IV_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Text)"^^ . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ ) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #31896 \n\nPENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA DALAM MENCAPAI KEPUASAN PELANGGAN(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Akun @capcuzz_ )\n\n" . "text/html" . . . "Komunikasi Pendidikan" . .