<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta )"^^ . "The business market in Indonesia, especially the culinary business, is\r\nnow greatly benefited by the presence of Instagram's social media. Instagram is an\r\napplication that allows its use to share photos and videos. Instagram makes it easy\r\nfor users, especially in this case is Instagram users who use this application to\r\npromote the brand. One of the business in culinary field, which is rife nowadays is\r\nThai Tea, and Pikameame is one of Thailand Tea brand in Yogyakarta, which is\r\nusing Instagram as promotion.\r\nThis research discusses how Instagram is used by Pikameame as a\r\npromotion. Researchers used Kotler and Armstrong's promotion mix theory of\r\nadvertising, sales promotion, public relations, personal sales, and direct\r\nmarketing, to see how Instagram is used by Pikameame as a promotional medium.\r\nAs for the research method used in this study, is to use descriptive qualitative\r\nmethods.\r\nBased on the results of research and analysis, it is concluded that\r\nPikameame is good enough in using Instagram as a promotional media. Although,\r\nin its use there are features that have not been maximized utilization, so it is\r\nnecessary for the owner as the controller Instagram Pikameame account, to better\r\nutilize more features available, so that campaigns can be implemented properly.\r\nKeywords: Promotion, Instagram, Thai Tea"^^ . "2018-05-11" . . . . "UIN Sunan Kalijaga"^^ . . . "Fakultas Ilmu Sosial dan Humaniora, UIN Sunan Kalijaga"^^ . . . . . . . . . "NIM 14730003"^^ . "Afiffatus Sholihah"^^ . "NIM 14730003 Afiffatus Sholihah"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Text)"^^ . . . . . "14730003_BAB-I_IV_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Text)"^^ . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI\r\n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di\r\nYogyakarta ) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #31929 \n\nPENGGUNAAN INSTAGRAM SEBAGAI MEDIA PROMOSI \n( Studi Deskriptif Kualitatif pada Produk Teh Thailand Pikameame di \nYogyakarta )\n\n" . "text/html" . . . "Komunikasi Sosial" . .