<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA)"^^ . "In this increasingly advanced digital age, life is growing. This also\r\nhappens to the world of commerce. Currently e-commerce is becoming a new\r\nbreakthrough in the world of commerce. One of the first e-commerce to enliven\r\nthe Indonesian market is Lazada, then followed by many e-commerce rivals.\r\nVarious marketing communications are conducted in order to get consumers.\r\nOne such marketing communication is the presence of free shipping for Lazada\r\nusers. Lazada is not alone in using free delivery strategies, various e-commerce\r\nhas also been using this way.\r\nThis research describes the purchasing phenomenon in Lazada by UIN Sunan\r\nKalijaga students using free ongkir facility which will be studied using the\r\ncommunication model of hierarchy of effect."^^ . "2018-07-05" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 13730053"^^ . "RAHMAT SHOLEH"^^ . "NIM. 13730053 RAHMAT SHOLEH"^^ . . . . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Text)"^^ . . . . . "13730053_BAB I_BAB_TERAKHIR_DAFTAR_PUSTAKA.pdf"^^ . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Text)"^^ . . . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Other)"^^ . . . . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Other)"^^ . . . . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Other)"^^ . . . . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Other)"^^ . . . . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL\r\nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN\r\n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM\r\nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #33480 \n\nPROSES HIERARCHY OF EFFECT MODEL \nDALAM KOMUNIKASI PEMASARAN \n(STUDI DESKRIPTIF KUALITATIF PENGGUNAAN FASILITAS “BEBAS ONGKIR” DALAM \nPEMBELIAN DI LAZADA OLEH MAHASISWA UIN SUNAN KALIJAGA)\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Komunikasi"@en . .