<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA)"^^ . "This research was conducted to analyze the effect of service\r\nquality and company image on customer loyalty Case Study at Bank\r\nBNI Syariah Branch Kusumanegara Yogyakarta.\r\nThe type of research is associative research (relationships) with\r\nquantitative analysis methods which aims to find out the relationship\r\nbetween two or more variables. This study uses probability sampling\r\ntechniques using random samples with 95 respondents customers BNI\r\nSyariah branch Kusumanegara Yogyakarta.\r\nAdjust R-Square of the research indicate that service significantly\r\ninfluence customer loyalty with R-Square 0,049 (49%) of 100%, and\r\nthe company's image also significantly influence customer loyalty\r\nbecause it have a value 0,049 (49%) of 100%, while the remaining 51%\r\nis influenced by other variables not explained in this research."^^ . "2019-01-29" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS ISLAM, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 12820060"^^ . "DAFID FERMAN AMBAS"^^ . "NIM. 12820060 DAFID FERMAN AMBAS"^^ . . . . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Text)"^^ . . . . . "12820060_DAFID FERMAN AMBAS_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Text)"^^ . . . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN\r\nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH\r\nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #34051 \n\nPENGARUH KUALITAS PELAYANAN DAN CITRA PERUSAHAAN \nTERHADAP LOYALITAS NASABAH (STUDI KASUS PADA BNI SYARIAH \nCABANG KUSUMANEGARA YOGYAKARTA)\n\n" . "text/html" . . . "Perbankan Syariah" . .