<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta)"^^ . "This research is based on the surrounding phenomenon that there are still many\r\nbeggars in the Beringharjo market, Malioboro, and Yogyakarta traffic lights. Even\r\nthough most of them are still physically perfect and in good health, beggars can\r\neasily earn money at the mercy of society without struggling to work. With\r\npersuasive communication on Instagram @ketimbang.ngemis.yogyakarta, it is\r\nexpected that it can raise the followers awareness for a noble figure who has\r\nprinciple not to be a beggar.\r\n\r\nThis research aims to find out how persuasive communication is used by\r\naccount managers in the formation of social attitudes of followers\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta. This study uses a descriptive method with a\r\nqualitative approach. Data collection was carried out through interviews and\r\nobservations.\r\n\r\nThe result of this research proves that persuasive communication uses by\r\nInstagram account manager @ketimbang.ngemis.yogyakarta is carried out in a\r\nconsistent way. They upload information about noble figures, maintain the trust of\r\nfollowers and donors with the transparency of KNY community activities, present\r\ncontent that can improve the followers social spirit by posting real noble figure\r\nlives."^^ . "2020-08-28" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM.: 16730073"^^ . "Ayang Puspasari"^^ . "NIM.: 16730073 Ayang Puspasari"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Text)"^^ . . . . . "16730073_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Text)"^^ . . . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN\r\nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \r\n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun\r\n@ketimbang.ngemis.yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #42735 \n\nKOMUNIKASI PERSUASIF DI INSTAGRAM DALAM PEMBENTUKAN \nSIKAP SOSIAL MASYARAKAT YOGYAKARTA \n(Studi Deskriptif Kualitatif Pada Pengelola dan Followers Akun \n@ketimbang.ngemis.yogyakarta)\n\n" . "text/html" . . . "Komunikasi Sosial" . . . "Media Sosial" . .