<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta)"^^ . "This study to determine how horizontal communication that occurs in organization is\r\nable to handles problems from customer dissatisfaction. This research was conducted\r\nat the Yellow Star Hotel Yogyakarta in the IT & e-commerce Department. This type of\r\nresearch is descriptive qualitative in which researchers use interviews, observation\r\nand documentation to collect the required data. Regarding the informant himself, the\r\nresearcher digs up information on the staff of IT & e-commerce Department at the\r\nhotel. Meanwhile, to strengthen informant data, additional informants are used,\r\nnamely triangulation of sources and triangulation of experts.\r\nCurrent technological advances have resulted in online travel agents. This is confirmed\r\nby the presence of customer complaints written on the online travel agent platform.\r\nThe results of data collection indicate that the horizontal communication carried out\r\nby the staff is able to resolve all complaints written by customers through online travel\r\nagents."^^ . "2021-02-18" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM. 16730025"^^ . "NOVIA NINGRUM"^^ . "NIM. 16730025 NOVIA NINGRUM"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Text)"^^ . . . . . "16730025_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Text)"^^ . . . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "KOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN\r\nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT\r\n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce\r\nYellow Star Hotel Yogyakarta) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #45005 \n\nKOMUNIKASI HORIZONTAL DALAM MENANGANI KELUHAN \nPELANGGAN MELALUI ONLINE TRAVEL AGENT \n(Studi Deskriptif Kualitatif pada Departemen IT & e-commerce \nYellow Star Hotel Yogyakarta)\n\n" . "text/html" . . . "Ilmu Komunikasi"@en . .