<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA)"^^ . "This study raised the title of Consumer Culture Criticism In Commercial\r\nAd, through a qualitative approach.Objects in this study is a television\r\ncommercial Mizone Ur Flava version that aired on private television Indonesia in\r\n2011.\r\nThe theory used in this study, using the framework of semiotic theories of\r\nRoland Barthes.The signs were there in television advertising Mizone Ur Flava\r\nversion analyzed into denotative and connotative meanings.Furthermore, from an\r\nexisting meaning, both denotative and connotative, look for whether there is a\r\nmeaning that contains criticism of consumer culture in it.In addition, this study\r\nalso to capturing the meaning of advertising Mizone Ur Flava version.\r\nResult of this research found that, in television advertisement of Mizone\r\nversion there are meaning of denotative and of conotative. Mean denotative more\r\nto function of beverage product of Mizone Ur Flava. Through sign of verbal and\r\nnon verbal, there are meaning of denotative that Mizone is functioning beverage\r\nhealth to return body energi, mind and spirit of becoming fresh return, after all\r\nday long actifities. While meanings of conotative that Mizone is beverage which\r\ndistinguishing social status of middle-weight of, fuction have education,\r\nyoungster which associate with in submitting implicitly, passing marking of\r\nverbal and also non verbal in television advertisement of Mizone version of Ur\r\nFlava.\r\nIn addition, television advertisingMizoneUrFlavaversioncontainsacritique\r\nofconsumerculture. Criticalis packagedthroughthe use ofnon-verbal signs,\r\nwhichareinsomeexistingscenein its advertising. Criticalwas aimed at\r\ntheconsumersignsavailable in the car, dslrcamera, andfixiebikes. Thecriticalhave\r\npurpose atrestoringconsumer awarenessin orderto be moreconcerned withthe\r\nvalueofthe sign valuecontained inanitemthatis consumed, especially toyoung\r\npeoplewhoare stuckin the officer lifestyle"^^ . "2013-05-21" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS ILMU SOSIAL DAN HUMANIORA, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM.: 09730035"^^ . "Wendy Lesmana"^^ . "NIM.: 09730035 Wendy Lesmana"^^ . . . . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Text)"^^ . . . . . "09730035_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA·.pdf"^^ . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Text)"^^ . . . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "KRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA) (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #54574 \n\nKRITIK BUDAYA KONSUMEN PADA NILAI TANDA DALAM IKLAN KOMERSIL (ANALISIS SEMIOTIK PADA MOBIL, KAMERA DSLR, DAN SEPEDA FIXIE DALAM IKLAN TELEVISI MIZONE VERSI UR FLAVA)\n\n" . "text/html" . . . "Komunikasi Budaya" . . . "Komunikasi Sosial" . .