<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA"^^ . "This study aims to examine the effect of E-Service Quality, E-Trust, E-Satisfaction on E-Loyalty of customers who use Mobile Banking in Yogyakarta. In addition to testing the direct effect of E-Loyalty, this study will also examine the indirect effect of E-Service Quality and E-Trust on E-Loyalty through E-Satisfaction of customers who use Islamic Mobile Banking in Yogyakarta. In addition, in this study there is also a variable Verceived Value as a moderating variable between the effect of E-Satisfaction on E-Loyalty. The sample in this study was 137 customers using Islamic Mobile Banking in Yogyakarta. This study uses a quantitative method with the PLS-SEM analysis model with the help of the SmartPLS 4.0 analysis tool. The results showed that E-Service Quality and E-Trust had no direct effect on E-Loyalty, E-Satisfaction had a direct effect on E-Loyalty. Then, E-Service Quality, E-Trust has a direct effect on E-Satisfaction. Furthermore, indirectly E-Service Quality and E-Trust influence E-loyalty through E-Satisfaction, Perceived Value cannot moderate the effect of E-Satisfaction on E-Loyalty."^^ . "2023-08-15" . . . . "UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS ISLAM, UIN SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA"^^ . . . . . . . . . "NIM.: 19108020078"^^ . "Fitriani"^^ . "NIM.: 19108020078 Fitriani"^^ . . . . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Text)"^^ . . . . . "19108020078_BAB-I_IV-atau-V_DAFTAR-PUSTAKA.pdf"^^ . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Text)"^^ . . . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "PENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #60585 \n\nPENGARUH E-SERVICE QUALITY DAN E-TRUST TERHADAP E-LOYALTY DIMEDIASI OLEH E-SATISFACTION DAN DIMODERASI OLEH PERCEIVED VALUE PADA NASABAH PENGGUNA MOBILE BANKING SYARIAH DI YOGYAKARTA\n\n" . "text/html" . . . "Perbankan Syariah" . .